Sayfamdan Geçenler...

23 Aralık 2011 Cuma

18.02.2011 'de karalanmış bir kaç cümle...

Bir Sene Daha Kattım Hayatıma!!!

11322,75 gün önce bugün! Ruhumu sırtlanıp büyük bir heyecanla geldim… Göreceklerim, öğreneceklerim, seveceklerim vardı, biliyordum. Biliyordum ki bu hayatta, bence bana da yer vardı.  

Belki bir çoğunuzdan şanslı doğanlardanım evet, çünkü daha doğarken çok büyük bir servetim vardı benim “ailem”… Çuvalladığım tüm zamanlarda elimden sıkıca tutan, hep daha ileri adım atmamı sağlayan, bıkmadan usanmadan doğruları anlamamı sağlayan, her şeyden önemlisi bana verdikleri büyük ve karşılıksız sevgiyle bana sevmeyi öğreten ailem! Hayattaki en büyük şansımsınız, ömrümün sonuna kadar başımın tacısınız!!

Ailemden öğrendiklerimle “dost”lar edindim kendime, paylaştım, konuştum, dinledim, elimden geldiğince kötü zamanlarında omuz verdim. Öyle “dost”lara sahip oldum ki hiç ağlamadım! Aptallıklarım olmadı mı oldu; zaman zaman içki soframın mezelerine ben de “dost” dedim; düştüm, canım yandı ama anladım ki “dost” o değildi. Sahip olduğum değerlerime değer katan “dost”larım… Sizlere sahip olabildiğim için şükrediyorum!!

Çok fazla sevmedim, sevemedim! Duvarlarım vardı, pek geçebilen olamadı, izin de vermedim aslında… Ama sizden de çok şey öğrendim; sevmeyi, sevilmeyi, güvenmemeyi, acıyı, nefreti, umut etmeyi, aldatılmayı, aldatmayı ve yalanı! Mutsuz olduğumda aileme, dostlarıma sığınmayı ağlamayı öğrendim. Bana kattıklarınız ve benden aldıklarınızla “BEN” olmayı öğrendim…

Benimle yürüyen, beni teşvik eden, bana her gün selam veren, hayatımdan bir şekilde geçen herkese sonsuz teşekkürler… Bana kattıklarınız için… Sizlerle nice yaşlara!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder