Sayfamdan Geçenler...

24 Aralık 2011 Cumartesi

"AŞK"

-Aşk, dedi adam
anlamadım ne demek istediğini…
baktım suratına bom boş gözlerle?
-Nedir, dedim
-Anlarsın , dedi
-Ne zaman, dedim
-Kalbin param parça olduğunda, gözünden akan yaşlarla aynadaki seni izlerken, bu ben miyim derken çektiğin o anlamsız fakat dünyalara bedel acıda, dedi
-Ben asla bu hale gelmem, varsın AŞK’ı bilmeden kapansın bu gözlerim! dedim
-Bir gün, dedi
-Karşına biri çıkacak, ne doğru adam olacak ne de yanlış! Ne yaklaşabileceksin, ne de kaçabileceksin! Anlam veremeyeceksin yaşadıklarına ve karşı koyamayacaksın! İşte o an AŞK’a düşeceksin evlat, o zaman göreceksin ki acı çeksen de, kahrından ölsen de; dünyaya gelme sebebin O’na dokunduğun, O’na baktığın an… O’nun tadı yaşadığın hiçbir güzellikte yok!
Sustum, söz bitmişti… Şimdi tek gereken şey O'ydu !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder