Sayfamdan Geçenler...

24 Aralık 2011 Cumartesi

"BEN BİR MÜLTECİYİM"

ben bir MÜLTECİYİM
kendi yüreğimden başka sığınacak yerim yok yurdum yok!
ben bir MÜLTECİYİM
yüreğime sığındım burada savaş çıksa bile ölen yok!
tüm hayallerin sonsuzluğa ve sona erebildiği yerdeyim, tüm niyetlerin bedenleri varmışcasına görülebildiği bir yerdeyim 
ben bir MÜLTECİYİM
yüreğimde yaşıyorum esir değil kul hiç değil kendimde yaşıyorum
ben bir MÜLTECİYİM
burada sınır yok kazanmak kaybetmek yok bu güçten daha büyük bir güç yok 
artık eminim her şey içimde filizlenip istersem büyüyor bakmazsam çürüyor aşıl topuğum AŞK'tı başka yüreklerde mutlu olamadım yaşayamadım oysa içimde ne ok var ne de atan ne yön ne arka ön ister yaşa ister sön 
ben bir MÜLTECİYİM
yüreğimde yaşıyorum esir değil kul hiç değil kendimde yaşıyorum
ben bir MÜLTECİYİM
burada sınır yok kazanmak kaybetmek yok bu güçten daha büyük bir güç yok


ben bir MÜLTECİYİM
kendi yüreğimden başka sığınacak yerim yok
tüm kitapların arasında kurutulup saklanan anılarla dolu bir yerdeyim tüm sözcüklerin cümlelerden kurtulmuş olduğu gibi incitmeden özgür kalabildiği yerdeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder